Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím

Changhong láká na atraktivní CHiQ televize

10. 05 2016 | Changhong jako jedna z předních světových značek spotřební elektroniky, pyšnící se titulem World´s top 500 brand, neboli patřící do 500 nejhodnotnějších značek na světě, plánuje nově označovat prémiové řady svých produktů a to CHiQ.  

Proč právě CHiQ, vysvětluje obchodní a marketingový ředitel Changhong pro střední a východní Evropu Jiří Mrkvička. „Označení CHiQ budeme používat pouze pro UHD modely a později OLED TV. Chceme, aby zákazník na první pohled od sebe odlišil tyto technologie od dnes již základního FHD rozlišení. Všechny CHiQ TV budou již v základu vybaveny naším již známým operačním systémem i-SMART, který umožňuje jednoduché a snadné ovládání TV prostřednictvím smart zařízení jako jsou mobilní telefony a tablety. Řadu CHiQ TV budeme uvádět na trh v květnu 2016 a to konkrétně model UHD49D6000ISX, kterou bude možno zakoupit nejprve exkluzivně u našeho partnera společnosti Mall.cz a to v plánované MOC 13 990 korun,“ upřesnil Jiří Mrkvička.

Podle jeho slov to bude určitě zajímavý produkt na sledování nadcházejícího mistrovství Evropy ve fotbale ve Francii a Olympijských her v Brazílii. Kromě již zmiňovaných základních vlastností, což je UHD rozlišení, tudíž čtyřikrát více než FHD a operačního systému i-SMART v novém a dle názoru Jiřího Mrkvičky i lepším uživatelském designu, dosahují TV zásadní posun v použitých komponentech. „A to zejména ve smyslu použití dvou procesorů. Toto umožní zásadní zrychlení ovládání Smart funkcí a celkové zrychlení doby odezvy TV. Dále je samozřejmostí přítomnost tunerů DVB-T2, DVB-S2 a DVB-C, což umožní příjem HD signálu klasického vysílání a hlavně pohodlné ovládání televize prostřednictvím jednoho dálkového ovládání, nebo právě mobilního zařízení. V neposlední řadě možnost konektivity přes USB verzi 3,0, která umožňuje propustnost datového toku v kvalitě právě 4K, takže uživatel může sledovat 4K filmy z USB disku eventuálně z PCTV. TV je dále vybavena vstupem HDMI 2,0,“ sdělil Jiří Mrkvička.

Název CHiQ je zvolen záměrně, velké CH reprezentuje značku CHANGHONG, zkratku iQ není podle jeho slov třeba osvětlovat. „Prostě chytrý, inteligentní, což naše TV CHiQ určitě jsou. Navíc z výslovnosti anglického chic(šiq) znamenající atraktivní, nám tento název dává vše, co pro označení našich prémiových produktů chceme. Věříme, že se bude líbit i našim zákazníkům nejen na českém a slovenském trhu, ale na celém světě,“ dodal obchodní a marketingový ředitel Changhong pro střední a východní Evropu Jiří Mrkvička.

Zdroj: Metropol

 

Diskuse

Čtěte více

Uzavírky, zácpy, dopravní nehody a rozčilení řidiči: tradice konce prázdnin na českých silnicích

Uzavírky, zácpy, dopravní nehody a rozčilení řidiči: tradice konce prázdnin na českých silnicích

Vyjádření Jiřího Rušikvase, zakladatele společnosti FUTTEC, nejen k blížícímu se konci letních prázdnin a s tím souvisejícím hustým provozem na tuzemských komunikacích, ale i ke špatnému ...

V Národním muzeu máte jedinečnou příležitost vidět poslední dopis Milady Horákové

V Národním muzeu máte jedinečnou příležitost vidět poslední dopis Milady Horákové

V Historické budově Národního muzea se nyní můžete přijít podívat na poslední dopis, který napsala Milada Horáková před svou popravou. Část dopisu je vystavena u příležitosti 70. výročí od smrti ...

YIT spouští prodej bytů z druhé etapy projektu Ranta Barrandov

YIT spouští prodej bytů z druhé etapy projektu Ranta Barrandov

Na Praze 5 rostou i čtyři domy druhé etapy rezidenčního komplexu Ranta Barrandov společnosti YIT. Developer právě spouští prodeje 118 nízkoenergetických bytů v dispozici od 1+kk do 5+kk, které ...

Expati se rychleji propojí s českými vlastníky nemovitostí

Expati se rychleji propojí s českými vlastníky nemovitostí

Anglicky hovořící cizinci už nemusí prosit místní o pomoc s hledáním bydlení. Bezrealitky.cz, největší český server nabízející bydlení přímo od majitelů, se totiž spojuje s Prague Morning, jednou ...

Jelen, výr, rys a medvěd? V kampani JRD navštěvují známé herce v jejich domově nečekaní hosté

Jelen, výr, rys a medvěd? V kampani JRD navštěvují známé herce v jejich domově nečekaní hosté

Společnost JRD, průkopník a lídr na trhu s energeticky úspornými a zdravými rezidenčními projekty, zahájila jako první developer v České republice rozsáhlou kampaň na podporu kvalitního vnitřního ...

 
.

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO