Santa Claus s lahví Coca-Coly (ilustrační obrázek)

  • Nápojový gigant opět vytvořil svou vánoční reklamu za použití umělé inteligence
  • Výsledek sice dopadl lépe než loni, přesto budí kontroverze
  • Podle marketingového ředitele AI značně ušetřila čas na výrobu

Vánoční reklama na Coca-Colu má v mnoha zemích stejné postavení, jako tradiční televizní upoutávka na Kofolu v tuzemsku. Zkrátka se jedná o klasiku, která neomylně oznamuje blížící se vánoční svátky. Zatímco Kofola se své klasiky drží zuby nehty už takřka 22 let, celosvětový gigant v segmentu slazených nápojů se nebojí experimentovat. Už v loňském roce Coca-Cola představila svou verzi vánoční reklamy vygenerovanou umělou inteligencí, jež vzbudila přinejlepším rozpačité ohlasy – zatímco někteří kvitovali odvahu firmy, jiní naopak brojili proti využití umělé inteligence a nepříliš estetickému výsledku.

Přečtěte si celý článek Coca-Cola to zase udělala! Pusťte si novou vánoční reklamu, která budí emoce