Expanze farmářských prodejen ČESKÝ GRUNT

Kamenné prodejny farmářských potravin ČESKÝ GRUNT slaví rok od otevření první prodejny v Praze na Vinohradech. Úspěch konceptu potvrzuje vzrůstající zájem zákazníků a rozšíření prodejen do dalších míst republiky. Pod značkou ČESKÝ GRUNT fungují tři prodejny v Praze, Písku a Pardubicích. Vznik dalších prodejen plánuje společnost do konce roku 2011.

Prodejny ČESKÝ GRUNT jsou zaměřeny na poctivé české výrobky od malých a středních dodavatelů. Rozhodujícím kriteriem při výběru sortimentu je chuť, kvalita a český původ. V jedné prodejně se zákazníci mohou setkat s nabídkou 30 – 40 dodavatelů. Sortiment zahrnuje především čerstvé sýry, mléčné výrobky, uzeniny, maso, ryby, pečivo, sezónní ovoce a zeleninu, med, vína, mošty a další doplňkové potraviny.

První prodejna byla otevřena 12.7.2010 v Praze na Vinohradech. Od té doby se obchodní síť ČESKÝ GRUNT rozšiřuje prostřednictvím vlastních prodejen a franšíz. Za rok provozu se tak možnost nákupu domácích potravin otevřela zákazníkům v Pardubicích a Písku. Do konce roku 2011 plánuje společnost otevření minimálně čtyř dalších prodejen ČESKÝ GRUNT v dalších místech republiky. Aktuálně společnost připravuje otevření prodejen v lokalitách Praha-Uhříněves, Příbram a České Budějovice.

Vznik nových prodejen provází nejen zájem zákazníků prodejen, místních farmářů a výrobců jako dodavatelů, ale i obcí a městských částí, které mají zájem rozšířit servis obyvatelům. Společnost proto nyní formuje plány rozvoje na r. 2012.